Facebook
Konsolidowaliśmy kolejny kontener towaru dla naszego stałego Klienta. Tym razem były to wcześniej importowane przez Klienta rowerki biegowe oraz drapaki dla kotów.
W przypadku rowerków mieliśmy już dostawców z poprzedniego importu, natomiast dla drapaków standardowo ich wyszukaliśmy i przygotowaliśmy wycenę.
Klient wybrał finalne ilości i zleciliśmy produkcję towarów u dostawców. Po skończonej produkcji towary skonsolidowaliśmy na naszym magazynie, gdzie przeprowadziliśmy ich inspekcję. Po zaakceptowaniu inspekcji załadowaliśmy kontener oraz zorganizowaliśmy transport do portu. Teraz czekamy aż kontener wypłynie z Chin do Polski. Następnie odprawimy standardowo towar w porcie i dostarczymy do Klienta.
Rokrocznie Polacy sprowadzają coraz więcej samochodów z zagranicy. W ubiegłym roku było to niemal milion aut, a duża część z nich pochodziła z Państwa Środka. Import samochodów z Chin do Polski z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością.
Współczesny import z Chin wykorzystuje kilka metod transportowania towarów na duże odległości. Królem jest spedycja morska, która obsługuje niemal trzy czwarte operacji transportowych na świecie. Wyjaśnijmy zatem pojęcia takie jak spedycja, fracht morski, tankowiec czy pełnokontenerowy transport morski.
Chiński rynek opakowań oferuje nieskończoną gamę opcji. Od opakowań plastikowych, przez opakowania szklane, aż po opakowania kaszerowane.
Rozpoznawanie oraz rozumienie ról spedytora i przewoźnika w branży logistycznej jest bardzo ważne dla płynności globalnego łańcucha dostaw. W naszym najnowszym artykule zgłębiamy, jak te dwie różne, ale równie ważne role, współdziałają w codziennym przepływie towarów. Czym zajmuje się spedytor? Spedytor to zawód w branży logistycznej, który łączy w sobie różnorodne i złożone obowiązki. Jego...