Facebook
Zlecenie realizowaliśmy dla naszego stałego Klienta, z którym regularnie realizujemy importy, gdzie konsolidujemy mixy towarów z portalu 1688.com. Tym razem zamówienie dotyczyło dużej partii części samochodowych. Wyceniliśmy dla Klienta prawie 90 różnych części na podstawie otrzymanych linków i specyfikacji.
Klient finalnie po przeanalizowaniu otrzymanej wyceny, kalkulacji kosztów oraz kalkulacji gabarytów złożył zamówienie na nieco ponad 80 pozycji, których objętość wskazywała na 3 kontenery 40HC. Zleciliśmy produkcję, a w jej czasie oznaczyliśmy towar i skompletowaliśmy dokumenty potrzebne do importu.
Po skończonej produkcji skonsolidowaliśmy całą partię towaru od dostawców na naszym magazynie, gdzie wykonaliśmy inspekcję jakościową i ilościową produktów. Podczas quality checku okazało się, że objętościowo nie będziemy w stanie wypełnić trzeciego kontenera 40HC do pełna, więc Klient postanowił domówić towar, a my po akceptacji inspekcji zajęlismy sie organizacją załadunku pozostałych dwóch kontenerów wybranymi towarami.
List przewozowy jest to dokument handlowy, który stosuje się m.in. przy imporcie towarów, bez którego nie można nadać żadnej przesyłki.
LEGO oficjalnie rozpoczęło działalność dystrybucyjną w Chinach w 1993 roku, otwierając sklep o powierzchni 20 metrów kwadratowych w Pekinie.
Wraz z pojawieniem się chińskich ciężarówek na globalnych drogach, branża transportowa stoi u progu rewolucji. Innowacyjność, konkurencyjność cenowa i niezawodność to kluczowe czynniki, które sprawiają, że ciężarówki z Państwa Środka coraz częściej stanowią wybór numer jeden dla przedsiębiorstw z branży. Spis treści: Chińskie ciężarówki wjeżdżają na globalne autostrady Innowacje i konkurencyjność chińskich ciężarówek Dostępność chińskich...
Chiński rynek napojów alkoholowych jest bardzo zróżnicowany i obejmuje szeroką gamę różnych produktów, w tym: tradycyjne chińskie napoje wysokoprocentowe, a także wina czy piwa. Jednym z najpopularniejszych alkoholi w Państwie Środka jest baijiu, czyli mocny destylowany napój alkoholowy, który spożywa się podczas uroczystości i spotkań towarzyskich. Chiński rynek napojów alkoholowych charakteryzuje się dużą konkurencją i stale rosnącą liczbą producentów oraz dostawców, co prowadzi do zwiększenia jakości i różnorodności dostępnych produktów.