Regulamin świadczenia usług
01
Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument określa zasady i warunki korzystania z serwisu internetowego
”Fullbax” funkcjonującego pod adresem https://fullbax.pl/. - Właścicielem serwisu jest spółka Fullbax Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Święty
Marcin 29/8, 61-806 Poznań, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez
Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000 760 161, posiadająca NIP:
78 3179 3248, REGON: 3819 1664 30 000. - W celu korzystania z usługi należy zapoznać się z niniejszym Regulaminem i Polityką
Prywatności. Korzystanie z serwisu internetowego oznacza akceptację Regulaminu i
Polityki Prywatności. - Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:
- Platforma – prowadzona przez Usługodawcę w języku polskim platforma on- line pod adresem https://fullbax.pl/;
- Usługodawca – spółka Fullbax Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000 760 161, posiadająca NIP: 78 3179 3248, REGON: 3819 1664 30 000;
- Strona internetowa – strona internetowa pod adresem https://fullbax.pl/ oraz wszelkie jej podstrony;
- Użytkownik / Klient - osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych), prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Platformy. Użytkownikiem może być zarówno osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, jak i przedsiębiorca;
- Konsument – w myśl ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny – Użytkownik, który jako osoba fizyczna dokonuje za pośrednictwem Platformy czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Regulamin – niniejszy dokument wraz z Polityką Prywatności, która stanowi integralną część Regulaminu. Wszystkie dokumenty dostępne są na Stronie internetowej.
Użytkownicy mogą kontaktować się z Usługodawcą drogą elektroniczną na adres e-
mail: contact@fullbax.com oraz pod numerem telefonu: +49 12 213 22 31.
02
Usługi świadczone poprzez Platformę
- Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników usługi elektroniczne za
pośrednictwem Platformy. - Usługodawca nie pobiera opłat za świadczenie Usług elektronicznych na rzecz
Użytkowników. - Istotę Usług stanowi umożliwienie dostępu poprzez sieć internet do Platformy. Poprzez Platformę Usługodawca świadczy między innymi następujące rodzaje Usług:a. Formularz kontaktowy.
03
Ogólne zasady korzystania z Platformy
- By móc korzystać z Usług dostępnych poprzez Stronę internetową lub za pomocą urządzeń mobilnych Użytkownik musi spełnić następujące wymagania techniczne:
a. posiadać komputer, laptop, telefon komórkowy lub inne urządzenie z dostępem do internetu;
b. posiadać dostęp do poczty elektronicznej;
c. korzystać z przeglądarki internetowej (Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari,
Internet Explorer; Microsoft Edge; Chrome; Firefox; Opera; Android; Safari
(iOS); Windows Phone; Blackberry- w najnowszych wersjach
d. włączyć w przeglądarce możliwość zapisu plików cookies;
e. posiadać włączoną obsługę javascript. - Wszelkie działania podejmowane przez Użytkowników powinny być zgodne z
obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami. - Zabronione jest jakiekolwiek wykorzystywanie Platformy do działania na szkodę
innych Użytkowników, Usługodawcy oraz osób trzecich. - Każdy Użytkownik zobowiązuje się do:
a. używania udostępnionych funkcjonalności i zasobów Platformy zgodnie z
celem Platformy;
b. przestrzegania zasad prawa polskiego,
c. poszanowania praw i dóbr osobistych innych Użytkowników,
d. niedziałania na szkodę innych Użytkowników, Usługodawcy i osób trzecich.
04
Odpowiedzialność Dostęp i korzystanie z Platformy
- Usługodawca zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań mających na celu
zapewnienie prawidłowego, bezpiecznego, ciągłego i wolnego od błędów dostępu do Platformy. - Usługodawca ma prawo do dokonywania zmian w Usłudze i Platformie, w związku z prowadzonymi pracami nad ulepszaniem i modernizacją Platformy. W szczególności Usługodawca ma prawo do zmiany funkcjonalności Platformy.
05
Odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową Procedura reklamacyjna
- Usługodawca obowiązany jest do świadczenia usług zgodnych z umową.
Usługodawca ma obowiązek świadczenia usług bez wad. - Zasady dotyczące odpowiedzialności Usługodawcy wobec Konsumenta z tytułu umów o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej reguluje Rozdział 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów.
- W zakresie reklamacji Konsument może realizować uprawnienia przyznane mu przez przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. za brak zgodności usługi z umową.
- Treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są zgodne z umową, jeżeli zgodne z umową
pozostają w szczególności ich:
a. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność,
interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji,
b. przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne konsumentowi, o
którym Konsument powiadomił Usługodawcę najpóźniej w chwili zawarcia
umowy i który Usługodawca zaakceptował, - Ponadto treść cyfrowa lub usługa cyfrowa, aby mogły zostać uznane za zgodne z
umową, muszą:
a. nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów
prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
b. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność,
kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju i których Konsument może
rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej oraz treści w reklamie lub na etykiecie,
c. być dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument
może rozsądnie oczekiwać,
d. być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione
Konsumentowi przez Usługodawcę przed zawarciem umowy. - Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za brak zgodności z
umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który
wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. - Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za brak zgodności towaru cyfrowego lub usługi cyfrowej z umową istniejący w chwili dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Przed upływem powyższego terminu Konsument może powiadomić Usługodawcę o stwierdzeniu wady wysyłając stosowną wiadomość za pośrednictwem jednego z kanałów komunikacji, o których mowa w §1 ust. 5.
- Usługodawca potwierdza wpływ reklamacji.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, Usługodawca przekazuje opinię co do niezasadności reklamacji.
- Jeżeli Usługodawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamacji, przyjmuje się, że uznał reklamację konsumenta i jego żądanie.
- Konsument ma obowiązek współpracować z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych (w tym przykładowo przy zastosowaniu komunikacji e-mailowej, telefonicznej, poprzez przesłanie wymaganych printscreenów), w celu ustalenia, czy brak zgodności treści lub usługi cyfrowej z umową wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta.
- Klient niebędący Konsumentem może skorzystać z uprawnień przysługujących mu od Usługodawcy z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych w art. 556 i n. Kodeksu cywilnego. Usługodawca jest odpowiedzialny względem Klienta nie będącego Konsumentem, jeżeli usługa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Usługodawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania usługi Klientowi nie będącemu Konsumentem.
- Klient niebędący Konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Usługodawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Usługodawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Każdy Klient jest uprawniony do zgłoszenia uwag dotyczących wszelkich
nieprawidłowości działania Serwisu w przeciągu 14 dni od wystąpienia
nieprawidłowości. Uwagi takie powinny zostać złożone drogą wiadomości e-mail
wysłanej na adres contact@fullbax.com Opis zaistniałej nieprawidłowości powinien umożliwiać Usługodawcy identyfikację problemu i jego naprawę. - Wszystkie ewentualne błędy w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi i informacje o działaniu Serwisu, a także naruszenia Regulaminu należy zgłaszać Usługodawcy drogą elektroniczną.
06
Zmiany Usługi
- W przypadku umowy zawartej z Konsumentem niebędącym przedsiębiorcą
Usługodawca jest uprawniony do dokonania zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową. Przyczyny uzasadniające taką zmianę mogą wynikać ze zmian techniczno-organizacyjnych działalności prowadzonej przez Usługodawcę. - Usługodawca nie może dokonać zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
dostarczanych w sposób jednorazowy. - Wprowadzenie zmiany w Usłudze nie będzie wiązać się z kosztami po stronie
Konsumenta. - Usługodawca ma obowiązek poinformować Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie. Jeżeli zmiana istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Konsumenta do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystanie z nich, Usługodawca jest zobowiązany poinformować Konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawie do wypowiedzenia umowy.
- W przypadku, o którym mowa powyżej, Konsument może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia, w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.
- Konsument nie jest uprawniony do wypowiedzenia umowy, jeżeli Usługodawca
zapewnił Konsumentowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów,
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową, w stanie niezmienionym.
07
Aktualizacje
- Usługodawca informuje Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących
zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Usługi z umową, a Konsument powinien wówczas zainstalować te aktualizacje w rozsądnym czasie, w szczególności w terminie wskazanym przez Usługodawcę. - Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych
przez Usługodawcę zgodnie z ust. 1 powyżej, Usługodawca nie ponosi
odpowiedzialności za brak zgodności Usługi z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
a. poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej
niezainstalowania,
b. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów
w instrukcji instalacji dostarczonej przez Usługodawcę.
08
Prawa własności intelektualnej
- Wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne informacje, dostępne w Platformie i na Stronie internetowej stanowią przedmiot praw wyłącznych Usługodawcy. Wskazane elementy stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawne.
- Pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach
Platformy materiałów wymaga każdorazowo pisemnej zgody Usługodawcy i nie może naruszać postanowień niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązującego prawa, jak również nie może naruszać interesów Usługodawcy. - Zabronione jest modyfikowanie i kopiowanie elementów Strony internetowej oraz
Platformy. - Tworzenie stron internetowych i aplikacji podobnych lub identycznych z Platformą, które wprowadzają odbiorców w błąd i mogą sprawiać wrażenie, że pochodzą lub mają związek z Usługodawcą, stanowi delikt na gruncie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
09
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują
przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego. - Do wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu i zawartej przez Użytkownika i Usługodawcę umowy stosuje się prawo polskie oraz właściwe są sądy jurysdykcji polskiej. Sądem właściwym do rozpoznawania sporów zaistniałych pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem niebędącym konsumentem jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy. Sądem właściwym dla sporów, których stroną jest Konsument jest miejsce zamieszkania Konsumenta.
- Regulamin obowiązuje od dnia 15 czerwca 2024 roku.